loading...
آلومینیوم
زهرا حسن زاده بازدید : 3 جمعه 03 خرداد 1392 نظرات (0)

بــگذار یـک بــار دیـگر بـگویـم :

که مـرد هـمـیـشـه مــحبـوب مـن

چــقدر “دوســتــت دارم”

در تــنـگـــاتـنـگ آغـــوش امــن “تو”

چـــه لـــذتی از زن بـــودنم می برم !

***** اس ام اس روز پدر *****

شنیدن صـــــــدای قلب کسی که دوستــــــش داری

زیبــــــــــاترین موسیقی دنیـــــاست…

شوهر عزیزم دوستت دارم ، روزت مبارک

***** اس ام اس روز پدر *****

کاش بدونی برکت دعای تو

تکیه گاه آرزوهای منه

بی تو هر فصل کتاب عمر من

به خزون زندگی رسیدنه

پدرعزیزم روزت مبارک

***** اس ام اس روز پدر *****

پدر جان ، باش و با بودنت باعث بودن من باش

روزت مبارک . از صمیم قلب دوستت دارم

***** اس ام اس روز پدر *****

توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ

زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “

به همراه یک آسمان عشق و تمنا

تقدیم به پدرعزیزم ، روزت مبارک

***** اس ام اس روز پدر *****

پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون

با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون

هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها

هنوزم اگه نگیری، دستامو می افتم از پا

پدرم روزت مبارک

.

***** اس ام اس روز پدر *****

.

پدر دستات برام گهواره بودن

چشات مثل چراغ خــونه من

بجزء تو از همـــه دنیا بریدم

کسی رو مثل تو عاشق ندیدم

پدرم روزت مبارک

***** اس ام اس روز پدر *****

پدر ای وجودم از تو

قدرت و توان گرفته

ای که از دم نفسهات

هستی من جان گرفته

پدرم روزت مبارک

***** اس ام اس روز پدر *****

پدر ای که از تو جاری

خون زندگی تو رگهام

ای که از نور دو چشمت

نور زندگی به چشمام

پدرم روزت مبارک

***** اس ام اس روز پدر *****

ای تکیه گاه محکم من، ای پدر جان

ای ابر بارنده ی مهر و لطف و احسان

ای نام زیبایت همیشه اعتبارم

خدمت به تو در همه حال، هست افتخارم

پدرم روزت مبارک

***** اس ام اس روز پدر *****

خورشید هر روز دیرتر از پدرم بیدار می شود اما زودتر از او به خانه بر می گردد …

به سلامتی هرچی پدره . . .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 144